Direktlänk till inlägg 20 januari 2012

Intervju med Felicia.A

Av Sanna.Q - 20 januari 2012 22:45

J = JAG

D = Felicia.A


 J Hejsan, hur mår du?

D Jättebra, lite trött men annars äre super!


J Varför ansökte du som Moderator?

D Jag tycker att det passar mig och att jag skulle göra nytta på sidan.


J Hut långt tid tog det för dig att göra din ansökan?

D Lång tid, kan säga att jag gjorde om den flera gånger och ångrade mig fram och tillbaka. Tog flera dagar faktiskt.


J Kommer du ansöka som tex, Fokus senare?

D Nej, jag tror inte jag kan ge fokusgruppen vad de behöver. Om jag ska göra någonting på gSm så är det att vara moderator!


J Trodde du att det skulle vara lättare än vad det är?

D Vet faktiskt inte.. Mer mejl än vad jag trodde men det är så himla kul :D


J Har du fått mycket goMeddelande?

D Ja!


J Redo för snabbisar?

D Absolut


J Godis/chips?

D godis


J Tårta/kaka?

D kakaJ Tv/data?D datorn!


J Te/kaffe?D teJ Tack för du ställt upp i intervjun, och lycka till som moderator.

D tack så jättemycket, tack för jag fick vara med i intervjun får väl jag säga ^^

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna.Q - 20 januari 2012 20:36

Hej,   detta är min helt nya blogg. Kommer ha allt från frågestunder till tävlingar. Du kan ju börja följa mig redan idag. Kan säga att var/varannan dag kan ni få nya inlägg. Så vad väntar du på? Skicka en en fråga redan nu. Vi ses väl på gSm? ...

Presentation


Hej,

jag är en typisk tjej som spelar gSm och bloggar om det.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards